Mide Küçültme, Tüp Mide Türkiye

Web sitemiz üzerinden mide küçültme ameliyatları, mide botoksu uygulaması, mide balonu tedavisi, cerrahi zayıflama yöntemleri ve fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Hemen Bilgi Alın

Obezite cerrahisi ve mide küçültme ameliyatları ile ilgili tüm sorularınızı online yayınlanmak üzere sorabilirsiniz. Kısa süre içinde yanıt vereceğiz.

Ameliyatla Kilo Verme

Türkiye’de zayıflama ameliyatı, uluslararası hastalara en etkili ve uygun tedavi yolculuklarını sağlar; İyi ve sağlıklı sonuçlar elde etmek için eşit derecede önemli olan bazı temel adımlar kilo verme ameliyatı yolculuğu vardır.

Danışma
Operasyon Öncesi Adım
Prosedür
Operasyon Sonrası ve Bakım Sonrası
Uzun Vadeli Kontroller

Konaklama, VIP transferleri, tüm tıbbi ücretler, kişisel asistan, ameliyat öncesi testler ve kontroller dahil Tedavi Paketleri.

Neden Tüp Mide Ameliyatı?

Tüp mide, mide hacmini azaltan ve vücudun besin alımının azalmasına neden olan bir kilo verme ameliyatıdır. Ameliyat sırasında medikal dikiş makinesi yardımı ile 150-180 ml hacimli yeni bir mide kılıfı oluşturuyoruz.

Prosedür çoğunlukla sınırlı alım nedeniyle kilo kaybına neden olur, ancak süreçte hormon etki mekanizması da yer alır. Çünkü açlık hissinden sorumlu olan grelin hormonu midenin çıkarılan kısmında üretilir.

Hastalar fazla kilolarının% 60-80’ini kaybederler ve tip 2 diyabetin iyileşme oranı% 50-60’tır.

gastric sleeve doctors

Tüp Mide Ameliyatı İzmir

Ameliyatın ana noktası, mideden (tüp mide) bir “tüp” oluşturmamızdır. Bu tüpün çapı yaklaşık 2 cm’dir ve 150-180 ml hacme sahiptir. Kesilen mide kısmının% 80’i cerrahi müdahale ile çıkarılır. Bu ameliyat mide baypasına göre biraz daha az karmaşıktır, bu nedenle komplikasyon riski daha düşüktür.

Tüp mide ameliyatının bir diğer avantajı da iştahımızı kontrol eden grelin bağırsak hormonu üretimini azaltmasıdır. Ameliyattan sonra hastalar daha az gıda alımıyla kendilerini ifade ettiklerini hissederler. Hastalarımıza göre bu ameliyatın en önemli avantajlarından biridir.

Tip2 Diyabet Şeker Ameliyatı

Diyabet  Ameliyatı, en hızlı kilo kaybını sağlayan bariatrik bir işlemdir. Ne kadar etkili çalıştığı sayesinde tüm obezite cerrahisi türleri arasında en popüler olanıdır.

Profesyonel bakım altında, bu operasyona katılan tüm hastalar, ilgili riskleri yönetmek ve yeni fiziksel değişikliklerinden en iyi şekilde yararlanmak için ayrıntılı talimatlar alır.

Prosedür, yaşam tarzınızı daha iyi hale getirmek için bir başlangıç olarak hareket eder, bu sadece sağlığınızda değil, aynı zamanda genel yaşam kalitesinde ve özgüveninizde de iyileşmeler sağlar.

Copyright © 2021 Mono Obesity Clinic. All rights reserved.. All rights reserved.